Hľadať v zobrazenom tovare
Rozšírené hľadanie
Produktov: 0
Cena: 0.00 €

Kategórie

Anketa

Ktorú značku kupujete u nás najradšej ?
Hlasovalo 39 ľudí

Aktuality


Buďte vždy informovaný o akciách a novinkách

FUNPAGE PEKNÉ PRÁDLO

__________________________

 

VITAJTE NA STRÁNKE

www. peknepradlo.sk

firmy CAR - LEFTEX s.r.o.

Ponúkame Vám luxusnú spodnú bielizeň, bezšvové prádlo, termoprádlo, pyžamá, župany a prádlo pre deti.

 

 

 

__________________________

 

OBCHODNÝ

↓ PARTNER ↓

 

Internetový obchod 
IDERI SHOP

Štýlové kabelky
a dámske oblečenie.

www.milujemkabelky.sk

 

Tenisový klub

GSM Europe

www.itfstringer.com

__________________________

 

VYBERTE ZNAČKU ↓
 

 
 
 
 

__________________________

 
 Formulár na odstúpenie od zmluvy.pdf 

Novinky

Odoberať novinky


 

OBCHODNÉ PODMIENKY

 

Prevádzkovateľom internetového obchodu je spoločnosť CAR - LEFTEX s.r.o.

 

Pracovná doba internetového obchodu je každý pracovný deň 8.00 - 15.00

Objednávky je možné zasielať NON - STOP, vybavené budú v pracovnom čase.

Objednávky posielame iba v rámci Slovenskej a Českej republiky.

Pri nákupe nad 50€ poštovné (4€) NEPLATÍTE! Táto Akcia platí len pre zasielanie v rámci SR.

Do Českej republiky zasielame tovar len na dobierku kurierskou službou UPS - InTime.
Cena prepravného je od 15€ (konečná suma je vypočítaná podľa obsahu balíka)


     Tieto obchodné podmienky definujú obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim a stanovujú záväzné pravidlá pre činnosť týchto subjektov v súvislosti s predajom tovaru a poskytovaním služieb. Obchodné podmienky sú záväzné aj pre vzťahy z ďalších zmlúv, ktoré takto výslovne stanovia.
Všetky záležitosti neupravené týmito Obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a príslušnými ustanoveniami ďalších platných zákonov SR, ktoré sa na uvedenú činnosť vzťahujú.

Predávajúci je oprávnený priebežne novelizovať Obchodné podmienky. Novelizované Obchodné podmienky vstupujú do platnosti okamžite po svojom zverejnení.

 

Pre nákup v eshope treba vyplniť registračný formulár

 

Pre veľkoobchodný nákup nájdete obchodné podmienku TU

 
Údaje spoločnosti:

CAR – LEFTEX s.r.o.

Zlatovská 35
911 05 Trenčín

IČO: 34 134 212
IČ DPH: SK2020387160


Mobil: +421 (0) 948 835 335
Tel./ fax: +421 (0) 32 74 30 031
email: obchod@peknepradlo.sk

            car.leftex@gmail.com

 

Údaje pre bezhotovostnú platbu:

Bankové údaje:

 TATRA BANKA

 Číslo účtu: 2622270530/1100

 IBAN SK56 1100 0000 0026 2227 0530

 Konštantný symbol: 0008

 Variabilný symbol: ID objednávky (číslo objednávky alebo faktúry)

 

                        

KÚPNA ZMLUVA

Kúpna zmluva konkretizuje obchodný vzťah, definovaný obchodnými podmienkami. Každé potvrdenie prevzatie tovaru formou potvrdenia dodacieho listu, prepravného listu, faktúry, znamená potvrdenie jednotlivej konkrétnej kúpnej zmluvy uzavretej zadaním objednávky a to v zmysle týchto Obchodných podmienok

 

ÚHRADA

Pod dátumom úhrady platby sa rozumie dátum pripísania platby kupujúceho na účet predávajúceho (následne bude tovar expedovaný k zákazníkovi) alebo prevzatie platby v hotovosti (tovar na dobierku).


OBJEDNÁVKA TOVARU

Tovar sa dá objednať:

- prostredníctvom objednávkového formulára na stránke www.peknepradlo.sk
- e-mailom na e-mailovej adrese predávajúceho podľa informácií uverejnených na internetovom  obchode predávajúceho

Objednávky takto vystavené musia obsahovať základné informácie:

- kontaktnú osobu kupujúceho s uvedením pravdivých údajov : meno a priezvisko, adresa a telefonický kontakt
- v prípade objednávky na firmu je nutné uviesť presný názov firmy podľa živnostenského listu, alebo výpisu z OR, adresu a kontaktnú osobu, ktorá objednávku realizuje, IČO, DIČ, v prípade platcu DPH - IČ DPH, telefonický kontakt, e-mail
- objednaný tovar s kódmi tovaru, farba, veľkosť a počet kusov objednaného tovaru
- spôsob dodania (osobný odber, UPS- kuriérska služba) a adresu dodania
- spôsob platby :

  HOTOVOSŤ (pri osobnom odbere) - objednávku treba vykonať prostredníctvom internetovej stránky a tovar je možné si osobne vyzdvihnúť po telefonickom dohovore.

  DOBIERKA - 4,00€ - platba priamo pri prevzatí balíka od kuriéra UPS

  PREVODOM NA ÚČET - 4,00€ - platba prevodom na náš účet, tovar je odoslaný až po prijatí platby

V prípade telefonickej objednávky je nutné jednoznačne definovať všetky dôležité informácie uvedené vyššie, aby sa zamedzilo akýmkoľvek nedorozumeniam pri realizácii objednávky.

 

Kompletná objednávka

 Na základe požiadavky kupujúceho a splnenia horeuvedených podmienok je možné objednávku definovať ako kompletnú. V takom prípade sa tovar expeduje až po zabezpečení všetkých položiek objednávky v požadovanom množstve. Zákazník bude následne informovaný mailom alebo telefonicky.

 

Overenie objednávky

  Na základe riadnej objednávky kupujúceho prevedie predávajúci overenie objednávky, v ktorom potvrdzuje kupujúcemu druh, predpokladanú cenu a množstvo výrobkov, ktoré sa zaväzuje kupujúcemu dodať. Objednávka je po overení považovaná medzi stranami za záväznú. Toto ustanovenie nie je pre predávajúceho záväzné v prípade, že výrobca prestane dodávať daný produkt, alebo uvedie na trh nové verzie produktov. Predávajúci na základe požiadaviek kupujúceho , objednávku telefonicky prípadne mailom potvrdí a následne spracuje. Záväzok predávajúceho voči kupujúcemu nastáva až okamihom potvrdenia objednávky.
Jedným z postupov definovaných v objednávke kupujúci objedná tovar u predávajúceho.

 

Spracovanie objednávky

  Objednávky uložené do objednávkového systému predávajúceho do 13:00hod. sú spracované v ten istý deň, objednávky prijaté neskôr  sa spracovávajú nasledujúci pracovný  deň.
 

Zrušenie objednávky

 Objednávka je právne záväzná, s objednávkou sú spojené určité náklady, preto ak kupujúci je nútený zrušiť objednávku u predávajúceho, musí tak urobiť písomne mailom, poprípade telefonicky (na čísle 0902 809 027). Predávajúci si vyhradzuje právo na penále až do výšky 25% z finančného objemu objednávky + zmluvnú pokutu vo výške 15 € v prípade ak k zrušeniu objednávky dôjde neskôr než do konca pracovnej doby v deň objednania.

 

Ceny

Ceny jednotlivých produktov sú uvádzané vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH) a všetkých ostatných daní. Spotrebiteľ má možnosť zoznámiť sa s lehotou, počas ktorej je predávajúci viazaný svojou ponukou vrátane ceny.
Konečná cena je uvádzaná v objednávkovom formulári tesne pred odoslaním objednávky, je uvedená vrátane DPH, poprípade všetkých ostatných daní a poplatkov (balné, poštovné...), ktoré musí spotrebiteľ pre získanie výrobku alebo služby zaplatiť.

 

DOKLADY

Pokladničný doklad

Je vystavený v prípade ak si zákazník tovar vyzdvihne osobne na adrese firmy. V ostatných prípadoch mu ako doklad o zaplatení slúži výpis z účtu, alebo potvrdenie o zaplatení vydané kuriérskou službou UPS.

 

Dodací list  

Predávajúci vystaví ku každej dodávke tovaru dodací list, ktorý zašle spolu s tovarom kupujúcemu. Na dodacom liste je uvedené množstvo, druh dodávaného tovaru, označenie tovaru a sériové číslo, ak v prípade ak sa v prípade danej položky registruje. Dodací list sa vždy zasiela spolu s tovarom. Pri osobnom odbere obdrží kupujúci dodací list osobne.

 

Faktúra  

  Na tovar, ktorý kupujúci objednal, sa u predávajúceho vystavuje faktúra, ktorá obsahuje všetky zákonné náležitosti, referenciu na objednávku kupujúceho, spôsob dodania tovaru, platobné podmienky, položkové a ocenený súpis zakúpeného tovaru, príp. služieb spolu s číselnými kódmi jednotlivých kusov pri každej položke. Môže byť vystavená aj v prípade, že si zákazník vyzdvihne tovar osobne.

 

Zálohová faktúra 

Na tovar objednaný kupujúcim u predávajúceho na základe platby vopred sa vystavuje zálohová faktúra. Ak v čase objednávky nie je objednaný tovar  alebo jeho časť na sklade, je zálohová faktúra na túto časť objednávky vystavená

až po jeho prijatí predávajúcim. Úhrada zálohovej faktúry musí byť pripísaná na účet kupujúceho najneskôr tretí deň od dátumu vystavenia faktúry. V prípade nedodržania tejto lehoty je zrušená rezervácia tovaru a stornovaná zálohová faktúra.

 

Dobropis 

Dobropis na tovar - vystavuje sa kupujúcemu v prípade, že došlo k chybnému dodaniu tovaru zo strany predávajúceho alebo sa dodal závadný či nekompletný tovar.

 

Finančný dobropis - vystavuje sa v prípade dodatočných zliav v rámci marketingových akcií vyhlásených predávajúcim a za predpokladu, že boli splnené požadované kritériá na dodatočnú zľavu.

 

PREVZATIE TOVARU

Spôsob prevzatia tovaru si zákazník určí pri objednávke (osobne alebo kuriérskou službou UPS)

S každou objednávkou sú spojené určité náklady preto v prípade, že si klient nevyzdvihne tovar bez udania ospravedlňujúceho dôvodu, vyhradzujeme si právo na jeho vymazanie z databázy registrovaných užívateľov. A zároveň musí zaplatiť zmluvnú pokutu 15 € + 25% z výšky objednávky za neprevzatie tovaru. Ak si zásielku nemohol prevziať, môžeme mu zaslať tovar znova, ale účtujeme si náklady za dopravu 4€ a poplatok vráteného balík 3€. O vrátenom balíku a pokute za porušenie obchodných podmienok kupujúceho kontaktujeme a balík znova odosielame až po dohode a uhradení objednávky prevodom na náš účet.

Tieto podmienky sa vzťahujú na maloobchodný aj veľkoobchodný odber!

Ďalšie informácie

Stav Vašej objednávky vidíte po prihlásení v pravom menu - tlačítko " môj účet".

 

Ak ste si pri registrácii vybrali políčko "odoberať novinky", spoločnosť CAR LEFTEX s.r.o. je oprávnená zasielať Vám informácie o tovare, akciách a zmenách súvisiacich s internetovým obchodom www.peknepradlo.sk zasielať na svoje náklady reklamné oznámenia a to i prostredníctvom elektronickej pošty. Takto šírená reklama sa nepovažuje za šírenie nevyžiadanej reklamy, resp. reklamy, ktorá vedie k výdajom kupujúceho alebo ho obťažuje. Ak ju dostávať nechcete, stačí políčko odškrtnúť cez editáciu účtu.

 

DODANIE TOVARU 

Dňom objednávky sa rozumie potvrdenie objednávky, ktoré prebehlo v pracovný deň do 15.00 hod. alebo nasledujúci pracovný deň, ak bola objednávka odoslaná po 15.00.

Na dodanie tovaru si vyhradzujeme 30 dní, je to z dôvodu, že niektorý tovar môže chýbať na sklade a preto je nutné ho doobjednať, o tejto skutočnosti kupujúceho informujeme hneď po prijatí objednávky.

V prípade, že si klient neprevezme tovar bez udania ospravedlňujúceho dôvodu, vyhradzujeme si právo na jeho vymazanie z databázy registrovaných užívateľov. A zároveň musí zaplatiť zmluvnú pokutu 15 € + 25% z výšky objednávky za neprevzatie tovaru. Ak si zásielku nemohol prevziať, môžeme mu zaslať tovar znova, ale účtujeme si náklady za dopravu 4€ a poplatok vráteného balík 3€. O vrátenom balíku a pokute za porušenie obchodných podmienok kupujúceho kontaktujeme a balík znova odosielame až po dohode a uhradení objednávky prevodom na náš účet.

Tieto podmienky sa vzťahujú na maloobchodný aj veľkoobchodný odber!

Ak Vám tovar nepríde do 30 dní od objednávky, informujte nás o tom, je možné, že došlo k chybe na našej, vašej alebo strane dopravcu ( chybná adresa, stratená zásielka, neprítomnosť a pod.) Chybu prešetríme, v prípade našej chyby máte nárok na vrátenie peňazí v plnej výške. Ak je chyba na strane dopravcu, stratu hradí dopravca. Ak je chyba na Vašej strane, môže Vám byť tovar opätovne zaslaný, ale budú Vám účtované náklady za dopravu.

 

DODÁVKA PROSTREDNÍCTVOM DOPRAVCU UPS - kuriérska služba

Pri objednávke nad 50 € dopravu hradí predávajúci. Tovar bude dodaný dopravcom v priebehu 1-3 prac. dní po expedícii zo skladu predávajúceho na adresu dodania uvedenú kupujúcim na objednávke.

 

V prípade poškodenia tovaru, ktoré bolo zjavné pri preberaní, je nutné uviesť výhradu do prepravného listu. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku po podpise dodacieho listu , ktoré nebudú nahlásené do 24 hodín, nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu.

 

VRÁTENIE TOVARU

Kupujúci ( spotrebiteľ) má právo vrátiť tovar bez udanie dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia v neporušenom stave vrátane obalov a dokladov, ktoré boli dodané spolu s ním. Ak dodaný tovar nezodpovedá objednávke, kupujúci je oprávnený tovar zaslať späť nepoškodený a kompletný vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu, etikiet a pod., zásielka musí obsahovať aj doklad o kúpe. Ak tovar nie je vrátený v lehote, ak je vrátený poškodený, vyhradzuje si predávajúci právo neprijať takýto tovar, alebo si účtovať vzniknuté náklady a storno poplatok 10% z ceny vráteného tovaru. O vrátení tovaru nás pred odoslaním informujte, neohlásené balíky nepreberáme.

Na vrátenie tovaru použite tento formulár: Formulár na odstúpenie od zmluvy

 

Spoločnosť CAR - LEFTEX nepreberá vrátený tovar prostredníctvom dobierky.

 

V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil. Z vrátenej sumy bude však odpočítaná suma za poštovné.
V prípade, že zákazník objednal tovar nad 50€, na základe čoho bol oslobodený od platenia poštovného, a následne tovar alebo určitú časť tovaru vráti s tým, že žiada vrátenie peňazí, je predávajúci oprávnený stiahnuť poštovné, nakoľko celková suma skutočne odobraného tovaru kupujúcim nepresiahuje 50€ - čiastku oprávnenú na neplatenie poštovného.

 

Pred odoslaním zásielky s vráteným tovarom je kupujúci povinný na túto skutočnosť predávajúceho vopred upozorniť a zároveň definovať konkrétny dôvod vráteného tovaru a spôsob finančného vyrovnania sa.

 

Predávajúci nebude prijímať neohlásené zásielky!

Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote do 14 kalendárnych dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený kupujúcim.

Kupujúcemu vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru") a to do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť predávajúcemu. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa

a) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, alebo ak sa

b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom  prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, alebo ak sa

c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 3 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru.

Kupujúci môže u predávajúceho uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy mailom alebo v listinnej podobe zaslanej na poštovú adresu predávajúceho a to CAR-LEFTEX s.r.o., Zlatovská 35, 911 05 Trenčín.

 

VÝMENA TOVARU

Ak výrobok nesedí veľkostne alebo z iného dôvodu, tak je možné ho vymeniť za inú veľkosť, farbu alebo iný tovar. Je nutné nás o tom vopred informovať mailom alebo telefonicky, aby sme vedeli poskytnúť informáciu či tovar máme, alebo ho môžeme vymeniť za iný tovar.

 

Pri výmene tovaru zákazník hradí poštovné k nám aj späť. Predávajúci si tak vyhradzuje právo na doúčtovanie sumy poštovného od zákazníka za každý ďalší odoslaný balík.

 

Kupujúci sa zaväzuje prevziať objednaný tovar. V prípade neprevzatia tovaru  kupujúcim si predávajúci vyhradzuje právo uplatniť si nárok  na náhradu vzniknutej škody, čo je 15 € s DPH / zásielka. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme pri prvom doručení, je povinný uhradiť náklady prvého, ako aj opätovného doručovania.

 

SPÔSOB PLATBY

Spôsob platby si zákazník vyberá v objednávkovom formulári. Ak si zákazník vyberie spôsob platby prevodom na účet, najskôr musí byť prijatá platba na náš účet a následne sa tovar zašle zákazníkovi.

Pri platbe prevodom na účet je poskytnutá zľava 0,50€. Pokiaľ zákazník uvedie v objednávkovom formulári tento typ platby a následne pri overovaní objednávky telefonicky zmení spôsob platby na dobierku, bude mu táto zľava o 0,50€ navýšená spätne.

 

ÚHRADA TOVARU

Dobierkou (4,00€) - platba hotovosťou pri preberaní tovaru od kuriera UPS.

Platba prevodom na účet (4,00€) sa vykonáva prostredníctvom bankového prevodu na základe zálohovej faktúry a týka sa zákazníkov, ktorí si zvolia tento spôsob platby. Kupujúci dostane potvrdzujúci mail s potrebnými údajmi k uskutočneniu platby a zároveň informáciu o stave tovaru , ktorý si objednal. Po pripísaní príslušnej čiastky na účet predávajúceho je tovar uvoľnený na dodanie. Uhradenie zálohovej faktúry musí byť pripísané na účet predávajúceho najneskôr tretí deň od dátumu jej vystavenia. V prípade nedodržania tejto lehoty je zrušená rezervácia  tovaru a stornovaná zálohová faktúra.

Po prijatí platby na náš účet zasielame tovar.

 

Údaje pre platbu prevodom:

BANKOVÉ ÚDAJE :

 TATRA BANKA

 Číslo účtu: 2622270530/1100

  IBAN SK56 1100 0000 0026 2227 0530

 Konštantný symbol: 0008

 Variabilný symbol: ID objednávky (číslo objednávky alebo faktúry)


 

REKLAMÁCIA 

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK

- závady na tovare

- chybné dodávky

- vrátenie tovaru

- nesúhlasí veľkosť

 

Žiadosť o reklamáciu

Žiadosť o reklamáciu je nutné zasielať e-mailom alebo poštovou formou. Predávajúci žiadosť  posúdi a ak je žiadosť zadaná do 15.00 hod, je spracovaná v ten istý pracovný deň, ak je žiadosť zadaná po 15.00 hod, je spracovaná nasledujúci pracovný deň od podania žiadosti.

Pri reklamácii chybne dodaného tovaru sa reklamácia posúdi do 2 pracovných dní od podania žiadosti

 

Odovzdanie reklamovaného tovaru

Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na adresu  CAR - LEFTEX s.r.o., Zlatovská 35, P.O.Box 6,  91101 Trenčín, tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý a následne bude vrátený kupujúcemu. Náklady na doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu nesie kupujúci. V prípade, že reklamovaný tovar nebude doručený najneskôr do 10 kalendárnych dní od dátumu schválenia žiadosti predávajúcim, vyhradzuje si predávajúci právo danú reklamáciu ukončiť. Tovar je nutné doručiť v originálnom balení vrátane celého príslušenstva a s riadne vyplneným reklamačným formulárom. V prípade že zásielka nebude obsahovať vyššie uvedené náležitosti, bude na náklady kupujúceho zaslaná späť.

 

Záručná lehota

Štandardná záruka na produkty predávané predávajúcim je 2 roky. Predávajúci sa zaväzuje dodržiavať záručné lehoty garantované výrobcom. Informácie o týchto lehotách sú uvedené na dodacích listoch predávajúceho. Záručná lehota sa počíta od dátumu vystavenia dodacieho listu, resp. potvrdeného záručného listu výrobku.

 

Reklamácia tovaru v záruke

Reklamácia tovaru v záruke sa v bežných prípadoch rieši opravou alebo výmenou. Opravený alebo vymenený tovar je zasielaný na náklady predávajúceho späť výrobcovi. V prípade, že oprava alebo výmena nie je možná, je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu dobropis vo výške nákupnej ceny výrobku, alebo výrobku, ktorý je plnohodnotnou náhradou reklamovaného výrobku. Vlastníkom reklamovaného tovaru je po vystavení dobropisu predávajúci. Lehota na vyriešenie reklamácie jedným z vyššie uvedených postupov je 30 kalendárnych dní od dátumu prijatia reklamácie predávajúcim.

 

Opravy tovaru po záruke

Pozáručná reklamácia sa vybavuje za odplatu. Kupujúci bude písomne informovaný o predpokladanej cene opravy, akceptáciou tejto ceny sa zaväzuje uhradiť faktúru za opravu tovaru až do výšky predpokladanej ceny. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť požiadavku na opravu tovaru po uplynutí záručnej lehoty.

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, ak je fyzickou osobou oznámi predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska, dodaciu adresu vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, ak je právnickou osobou alebo živnostníkom oznámi predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, dodaciu adresu, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že predávajúci mu dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil údaje uvedené v ust. § 15 ods. 1 Zákona.

Predávajúci sa zaväzuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi, bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade so Zákonom a inými platnými právnymi predpismi SR, bude konať spôsobom, ktorý neodporuje Zákonu ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom, ani ich nebude obchádzať a poskytnuté osobné údaje bude používať len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok predávajúceho. Spracovávané osobné údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.


Predávajúci k spracúvaniu osobných údajov kupujúceho alebo zákazníka pristupuje len zákonným spôsobom, profesionálne a citlivo. Osobné údaje kupujúceho alebo zákazníka sú uložené v zabezpečenom informačnom systéme. Všetky osoby zamestnané u predávajúceho, ktoré prídu do styku s osobnými údajmi kupujúceho alebo zákazníka, sú náležite poučené o zákonnom zaobchádzaní s nimi a sú zaviazaní mlčanlivosťou . Predávajúci získava od kupujúceho alebo zákazníka iba tie údaje, ktoré sú potrebné na splnenie účelu na základe, ktorého ho kupujúci alebo zákazník kontaktoval. Kupujúci alebo zákazník môže kedykoľvek požiadať predávajúceho o zmazanie histórie e-mailovej komunikácie a to e-mailom, písomne alebo osobne.

Predávajúci získava osobné údaje kupujúceho alebo zákazníka prostredníctvom internetovej stránky www.peknepradlo.sk. Kupujúci alebo zákazník odoslaním objednávky potvrdzuje, že predávajúci mu dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil údaje uvedené v ust. § 15 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z. Predávajúci získané osobné údaje nezverejňuje.

 

Účelom spracúvania osobných údajov kupujúceho alebo zákazníka :

-je vystavenie daňového dokladu – faktúry v zmysle § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty sú predzmluvné vzťahy

-je spracovanie podkladov k uzavretiu zmluvy

-je potvrdenie objednávky a to telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty

-je zasielanie ponúk, noviniek a akcií na prevádzkovateľa, ak o túto službu zákazník prejaví záujem.

 

Predávajúci spracúva kontaktné údaje, fakturačné údaje a údaje na doručenie. Kontaktnými údajmi sú telefónne číslo (na účely potvrdenia objednávky, komunikáciu so zákazníkom, doručenia tovaru alebo služby), e-mailová adresa (na účely zaslania potvrdenia objednávky a komunikáciu so zákazníkom). Fakturačným údajmi sú meno a priezvisko, adresa trvalého bydliska, číslo bankové účtu. Údaje na doručenie sú meno a priezvisko príjemcu, adresa doručenia, telefonický kontakt.

Predávajúci získava len tie osobné údaje kupujúcich alebo zákazníkov, ktoré sú potrebné na splnenie záväzkov, ktoré od neho kupujúci alebo zákazníci očakávajú. V prípade neposkytnutia týchto osobných údajov nie je možné spracovať záujem kupujúceho alebo zákazníka. Predávajúci získava osobné údaje od kupujúceho alebo zákazníka v rozsahu potrebnom na splnenie povinností vyplývajúcich zo zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim v súlade s § 10 ods. 3 písm. b) zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov bez súhlasu dotknutej osoby. Kupujúci alebo zákazník poskytuje osobné údaje predávajúcemu dobrovoľne za účelom splnenia jeho povinností vyplývajúcich zo zmluvy a ďalšej komunikácie. Predávajúci spracúva osobné údaje len po dobu nevyhnutnú na splnenie účelu vyplývajúceho zo zmluvy a zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

Predávajúci prijal primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom zobral do úvahy najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť alebo funkčnosť jeho informačných systémov. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi dotknutej osoby zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov dotknutej osoby v súlade s ust. § 17 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Zákazník čestne prehlasuje, že dáva bezvýhradný súhlas v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, aby predávajúci spracúval jeho osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, adresa, mailová adresa, telefónne číslo na účely zasielania cenových ponúk, noviniek a akcií o ktoré zákazník požiadal prostredníctvom internetovej stránky www.peknepradlo.sk. Zákazník ako dotknutá osoba môže zasielanie týchto informácií kedykoľvek odvolať po prihlásení sa do klientskeho centra v sekcii "Môj účet" v podsekcii "Zmeniť údaje".

Kupujúci ako dotknutá osoba v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „dotknutá osoba“ alebo „kupujúci“), je povinná uviesť úplné a pravdivé údaje. Dotknutá osoba si môže uplatniť svoje práva vyplývajúce zo zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov e-mailom, písomne alebo osobne na adrese predávajúceho. Dotknutá osoba disponuje právami podľa § 28 až § 30 zákona č. 122/2013 Z.z. predávajúci poučil.

 

Poučenie o právach dotknutej osoby

Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho resp. prevádzkovateľa (ďalej len ako „prevádzkovateľ“ alebo „predávajúci“) vyžadovať

a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané,

b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej len ako „ZoOOÚ“) pri vydaní rozhodnutia je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,

c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie,

d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

f) likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,

g) likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,

h) blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.

 

Právo dotknutej osoby podľa § 28 ods. 1 písm. e) a f)ZoOOÚ možno obmedziť, len ak takéto obmedzenie vyplýva z osobitného zákona alebo jeho uplatnením by bola porušená ochrana dotknutej osoby, alebo by boli porušené práva a slobody iných osôb.

 

Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti má právo u prevádzkovateľa namietať voči
a) spracúvaniu jej osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,

b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) ZoOOÚ na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo

c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d)ZoOOÚ na účely priameho marketingu.

 

Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) ZoOOÚ vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka dotknutej osoby je oprávnená, prevádzkovateľ je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie dotknutá osoba namietala, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.

 

Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu prevádzkovateľa, ktoré by malo pre ňu právne účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov. Dotknutá osoba má právo žiadať prevádzkovateľa o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom prevádzkovateľ je povinný žiadosti dotknutej osoby vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia prevádzkovateľ informuje dotknutú osobu v lehote podľa § 29 ods. 3ZoOOÚ. Dotknutá osoba nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby, alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov prevádzkovateľ vydal rozhodnutie, ktorým vyhovel požiadavke dotknutej osoby, alebo ak prevádzkovateľ na základe zmluvy prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby.

 

Ak dotknutá osoba uplatní svoje právo

a) písomne a z obsahu jej žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto zákona; žiadosť podanú elektronickou poštou alebo faxom dotknutá osoba doručí písomne najneskôr do troch dní odo dňa jej odoslania,

b) osobne ústnou formou do zápisnice, z ktorej musí byť zrejmé, kto právo uplatnil, čoho sa domáha a kedy a kto vyhotovil zápisnicu, jeho podpis a podpis dotknutej osoby; kópiu zápisnice je prevádzkovateľ povinný odovzdať dotknutej osobe,

c) u sprostredkovateľa podľa písmena a) alebo písmena b), je ten povinný túto žiadosť alebo zápisnicu odovzdať prevádzkovateľovi bez zbytočného odkladu.

 

Dotknutá osoba pri podozrení, že jej osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať úradu návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.

 

Ak dotknutá osoba nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jej práva môže uplatniť zákonný zástupca.Ak dotknutá osoba nežije, jej práva, ktoré mala podľa ZoOOÚ, môže uplatniť blízka osoba.Žiadosť dotknutej osoby podľa § 28 ods. 1 písm. a) až c), e) až h) a ods. 3 až 5 ZoOOÚ vybaví prevádzkovateľ bezplatne.

 

Žiadosť dotknutej osoby podľa § 28 ods. 1 písm. d) ZoOOÚ vybaví prevádzkovateľ bezplatne okrem úhrady vo výške, ktorá nemôže prekročiť výšku účelne vynaložených vecných nákladov spojených so zhotovením kópií, so zadovážením technických nosičov a s odoslaním informácie dotknutej osobe, ak osobitný zákon neustanovuje inak.

 

Prevádzkovateľ je povinný písomne vybaviť žiadosť dotknutej osoby podľa § 29 ods. 1 a 2 ZoOOÚ najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti. Obmedzenie práv dotknutej osoby podľa § 28 ods. 2 ZoOOÚ prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu písomne oznámi dotknutej osobe a úradu.

 

SÚHLAS so spracúvaním osobných údajov na účely marketingu 

 Týmto ako dotknutá osoba udeľujem súhlas podľa § 11 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov so spracúvaním osobných údajov v rozsahu meno, priezvisko, adresa, mailová adresa, telefónne číslo prevádzkovateľom CAR – LEFTEX s.r.o., Zlatovská 35, 911 05 Trenčín na marketingové účely t.j. na účely zasielania cenových ponúk, noviniek a akcií o ktoré som požiadal prostredníctvom internetovej stránky www.peknepradlo.sk

 

Prehlasujem, že som bol v súlade s § 15 ods. 1 informovaný o podmienkach spracúvania osobných údajov prevádzkovateľom, ktoré sú zverejnené na internetovej stránke www.peknepradlo.sk

 

 

Alternatívne riešenie sporov

V prípade, že zákazník nie je spokoný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, zákazník má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/); zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

 

POZOR:
Náš internetový obchod si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom ( hackerom ). Iba v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s osobnými údajmi. Avšak po zistení takejto skutočnosti dá prevádzkovateľ podnet orgánom činným v trestnom konaní a poskytne im informácie o útočníkovi. Všetky návštevy na stránke sú zaznamenávané.

 

 

UPOZORNENIE:

Farebnosť obrázkov tovarov, ktoré vidíte na svojej obrazovke nemusí zodpovedať skutočnému farebnému prevedeniu, nakoľko každý počítač má iné nastavenie, používa iný hardware a iné farebné vyladenie monitora. V závislosti od toho môže dôjsť k odchýlke vo farebnom podaní jednotlivých tovarov.